چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
سردار موحد

حوزه/ سردار موحد ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی و خبرنگاران شهید به ویژه ۱۶۱ خبرنگار شهید غزه، خبرنگاران را رزمندگان جهاد تبیین خواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام سردار محمدرضا موحد به مناسبت روز خبرنگار بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از چیزهایی که انسان از رسانه توقّع دارد؛ این است که از حوادث گذشته برای توضیح تهدیدهای آینده و حوادثِ در شرف تکوین استفاده کند و مردم را نسبت به آنها حسّاس نماید.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ مرداد ماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، بهانه ای است برای یادآوری و تکریم از زحمات خبرنگاران و اصحاب پر تلاش رسانه که میدان دار عرصه اطلاع رسانی و رزمندگان جهاد تبیین اند.

امسال روز خبرنگار مصادف شده است با ایام حزن و اندوه و اسارت آل الله که حضرت امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب کبری سلام الله علیها با اطلاع رسانی و تبیین واقعه عاشورا، نقش مهمی در امتداد و جاودانگی خون شهدا و افشاگری و رسوایی ظالمین ایفا کردند.

همچنین این ایام همزمان شده است با ظلم و جنایت صهیونیست های کودک کش و کشتار حدود 40 هزار نفر از مردم مظلوم و بی دفاع غزه که در این عرصه نیز اطلاع رسانی و روشنگری رسانه ها و خبرنگاران، باعث آگاهی مردم دنیا و ایجاد خشم و انزجار جهانی علیه این غده سرطانی شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی و همه خبرنگاران شهید به ویژه ۱۶۱ خبرنگار شهید در غزه، روز خبرنگار را تبریک گفته و از زحمات و جهادهای شبانه روزی و مخلصانه اصحاب رسانه تشکر و تقدیر می نمایم.

امیدوارم که با تلاشهای مشترک همه جهادگران، خصوصا رزمندگان عرصه جهاد نظامی و جهاد تبیین به زودی بساط ظلم و ستم از دنیا برچیده شده و با محو غده سرطانی رژیم منحوس صهیونیستی و ظهور دولت یار، نظام عدل الهی در سراسر جهان استقرار یابد.ان شاءالله

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام
سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha